11 Mayıs 2014 Pazar

Son ispat mı acabaaa..

Kendi içimde yaşamak istediğim, kulaklığımı takıp müzik dinlemek istediğim bir gün.. Teze odaklanamıyorum bugün. Yorgun da değilim ama garip bir duygu var içimde tarif edemediğim.. Bu haftaki tez danışmanım ile görüşmemde Hocamın yüzünü güldürebildim sonunda, üç aydır uğraştığımız şeye bak dedi :) O üç ay ne kadar zordu Hocam bi bilsen. Gitgeller, araya karışan karmakarışık duygular, odaklanma problemlerim.. "Madem çoluk çocuğa karışmak istiyorsun elini çabuk tut yoksa bu stresle yine düşürürsün çocuğu" dedi. Tez danışmanım erkek hoca bu arada sözlerine bakarak bayan sanmayın. Ben onun bu sözlerini çok babacan buluyorum. Her defasında gözlerim doluyor. Hocamın son dediği bir ispatı da haftasonu itibarıyla bulmuş bulunmaktayım (ama sanki son değil gibi hihihi :) ) Hesaplamaları yapmam gerekiyor. Ama elim bi türlü gitmiyor bugün. Amaniiin yoksa son ispat bir rahatlama mı verdi bana hayıııırrr yazımı bitirip döneceğim tezin başına !! 

Bugün "Anneler Günü"ydü. Annem için en büyük hediye sanırım yaptığım son ispattı :) Varlığı için binlerce şükrettiğim Canım Annem Allah bana da senin gibi bir anne olmayı nasip eder inşallah ve inşallah ben de övünürüm çocuğumun başarılarıyla senin gibi :) Seni çook seviyorumm..

Haftaya pazar Macaristan'a gidiyorum. Çok heyecanlıyım. Kongre dışında gezi programı yapacağız bu hafta, güzel fotoları paylaşmak dileğiyleeeee :)

Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder