29 Ağustos 2014 Cuma

Hayal kırıklığı..

Ben ne yapmışım kendime dediğim bir günü sonlandırmak üzereyim, daha doğrusu sonlansın biran önce diye uyumak istiyorum. Öyle bir baskı yaratmışım ki üstümde nasıl yanlış bir seçim yapmış olduğumu görmek beni çok üzdü. 

Önceki yazımda bahsetmiştim riskli gebeliklerde uzman bir doktora gideceğimden. Hafta boyunca içimde umutlar besleyerek gittim bugün. Neden bu kadar umutlandıysam anlam veremiyorum şimdi. Cem Yılmaz'ın bir parodisi vardı tonlarca para verip karşılığında alınan cevap: Mutluluk nerde içimizdeeee.. Aynen bu cevabı almak için gitmişim doktora. Benim bildiklerimi bana sattı resmen hem de 450 tl ye. Doktor bey 2.5-3 sene oldu resmen diyoruz bize 28-14=14 yumurta çatlama gününden bahsediyor. Ben bunları biliyorum zaten :( Muayenesi bile 30 sn sürdü sürmedi. Yaptırdığım testlere doğru düzgün bakmadı, kromozom analizi yaptıracağız dedi, ama oradaydı test sonuçlarım hem de ataçlamıştım dikkat çeksin diye ama görülmemiş çünkü bakılmamış.. Bir altı ay daha bekleyin sonra görüşelim dedi. Oldu güzelim hadi sana iyi günleeeerrr...

Ofisten çıkınca bu nasıl bişeydi elde var sıfır demeye kalmadı faturayı görünce neye uğradığımızı şaşırdık. Bu kadar kolay olmamalı para kazanmak, bu çok adice geldi bana.  Allah'ım bu nasıl bir haksızlık kimseyi düşürmesin bunların ellerine dedim. Bundan sonra arayışlarıma son veriyorum. Yıl sonuna kadar hiçbir şey yapmayacağım, düşünmeyeceğim araştırmayacağım.. 


2 yorum:

  1. "Hayal Kırıklığı" başlığını görünce korktum ilk önce, neyse ki korktuğum şey çıkmadı :)) Bu işte ortalıkta bir sürü umut taciri olmuş tüccar doktorlar var, umutlarımızla oynuyorlar ne yazık ki...Kendimizi biraz da rahat bırakmalıyız belki de gerçekten, bazı şeyler ısrar edince olmuyor herhalde...Belki de bu arada bi supriz gelir, belli mi olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkuttum demek seni afedersin:) Israrı bıraktım cücecim dediğin gibi kafa yormayacağım, yeterince saçmaladım, ben ben olmaktan çıktım çünkü. Ekim'de arkadaşımla halkoyunlarına yeniden başlama hevesi içerisindeyim ve birde tezi bitirme çabası.. Eylül çook güzel bir aydır çok severim. Hepimize uğurlu gelmesi dileğiyle sevgiler ;)

      Sil