28 Nisan 2014 Pazartesi

Zorlu süreç

Bugün, güne sığdırdıklarımı düşündükçe hay maşallah kendime diyorum.. Erkenden kalkmaca, kocişkoya kahvaltı hazırlamaca (kendisi hastada ondan yani:P ), kışlıkları kaldırmaca, küçük bir alışveriş, eve gelip iki çeşit yemek yapmaca ve tezin başına oturuş.. Tez için enerjiyi nerden buldum bilmiyorum ama sanırım insanın kafası biraz rahat ve huzurlu olunca kendini iyi hissediyor.

Bu aralar odak noktam tez haline geldi. Bebeğim için açtığım bu sayfaya tezden başka birşey yazamaz oldum. Sanırım bu yükü atmam gerekiyor öncelikle.. Doktora aşaması baya bir sancılıydı benim için. Evlenmeden önce başlamıştım doktoraya eşimle yeni tanışmıştım o zamanlar, sonra evlilik hazırlıkları, evliliğin ilk zamanları, ev işlerini yoluna sokmaya çalışmam, kaç defa yok ben yapamıyorum diyip hocanın kapısından dönmem, çocuk fikrine kapılmamız, iki defa başarısız gebelik geçirmem, ev almamız, evi taşımamız derken baya zorlu bir süreçti. Tez danışmanımın anlayışlı olması, çaktırmadan bana destek çıkması ama bir yandan da beni zorlaması.. Onunla çalıştığım için şanslıyım aslındaJ “Birşey denmiyor sana kızım hemen dudağını büküyorsun” diyince çok duygulanmıştım nedense J Emeklerimizi boşa çıkarmamak için sıkı çalışmaya çalışıyorum.. Halen sıkı çalışıyorum demeye dilim varmıyor. Daha fazlasını yapmam gerektiğini biliyorum. 



Saatte baya geç oldu yarın Pazartesi uyusam iyi olacak ;)
Güzel haberler vermek dileğiyle

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder