13 Nisan 2014 Pazar

Tez depresyonu bu olsa gerek..

Gönül rahatlığıyla "Ohhh be gezdim tozdum" dediğim bir haftasonu yok bu aralar.. Huzursuz gezmeler, evden dışarı çıkmak istemeyişler, tezime çalışmam gerekiyor düşüncesiyle kendine zehir edilen zamanlar.. Güneş batmak üzere şuanda bilgisayarın başına geçtim çalışmak için ama içimi dökmek istedim kimlerle paylaşacağımı bilmeden.. Aslında yapmam gereken çok kolay odaklan ve çalış.. Kimi zaman enerji patlaması içinde ruhum kimi zaman bitmiş halde. Kolay şeyler yaşamadım şu  bikaç yılda. Bebek sahibi olmak için gösterilen çabalar, vazgeçilen şeyler, uzayan tez aşaması  ve sıfır+sıfır elde var sıfır noktasındayım. Elde belki de kazanılan sabır var. Herşey biz insanlar için. Bu gidip gelişlerin sebebide bu olsa gerek. Pharrell Williams'dan Happy şarkısını dinleyip içimdeki enerjiyi geri getireyim;) Ya bu deveyi güdecen bebelingo ya daaaa :P

Sanırım şuanda buraya yazmak iyi geldi bana.. Güneş batmadan ben çalışmaya başlayım:P Eminim yazın deniz kenarında omuzlarımdan bu yükü atmış halde gün batımını izleyeceğim ;) İyi gaz verdim kendime aferin bana :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder