13 Haziran 2014 Cuma

Dişçiye gidesim varmış :)


- Sevgili Diş Hekimim sanırım dişim çürümüş hiiç farkında değildim ben :(

- Ağrı yapmadı mı hiç?
- Yooo?? ama bi de benim gebelik ihtimali var (her ay olduğu gibi :)), kesinleşmesi için iki günüm var bir de iki adet düşük hikayem. Riskli olur di mi?
- Hmm o zaman bişey yapamam bekleyeceğiz kesinleşmesini.
- Peki..

Nasıl gözümden kaçtı diye üzülerek kapattım telefonu. Dişlerimde hiçbişey yok diye övünüp duruyordum. Off ya daha kötü olursa diye endişelenirken şak diye gebelik ihtimalim kalmadı bi anda :) Herşeyde bir hayır vardır lafına bir kez daha inandım ve hemen doktora koşa koşa gittim. Meğer çok geç kalmışım neredeyse çekilecek noktaya gelmiş ama öyle rahatsız edecek bi ağrı olmadı ki Hekim amca :(( 

Tek çürük var diye düşünürken iki dolguyla bi de bikaç sinir kaybıyla kurtardık paçayı diyebilirim. Birbirimizi uzun süredir tanıdığımız için düşükler üzerine konuştuk. Neden bir check-up yaptırmıyorsun sonuçlarından mı korkuyorsun dedi, tiroidin alt değerlerine baktırmadın mı dedi, dedi de dedii :(( 

Kafamda soru işaretleriyle çıktım doktorun yanından. Sanki önceki yaptırdığım testler yarım yamalak geliyordu bana. Kimi düşükten önce kimi hamileyken kimi düşükten sonra?? İlk doktorumuza gittiğimizde biz bebek düşünüyoruz diyince bana şu testleri yapında gelin demedi. Uzun bir süreden sonra hamile kaldığımda ilk testleri yaptırdık sonra düşük sonrası yapılan testler. Arada endokrinolojide yaptırdığım testler var "yok efendim düşüğün etkisinde kalmış olabilir bu değerler" diyip beni bitirdiler. Doktor değiştirdik  o da bişey istemedi öncekilere bakıp tamam dedi.  Hep bir soru işareti. Bi şöyle hah tamam hepsi bir kağıtta işte normal bir dönemimde diyemedim. Kafamı kurcalayan bu sorular iyice batmaya başladı bana. 3. ve 5. günler arası biri cumartesi diğeri pazartesi (TİK sınavım var). Yine mi kaldı yoksa testler.. Bu ayı kaçırmamam lazım. Özel bir hastanede yaptırmak durumundayım sanırım. Yoksa günleri kaçıracağım...

Hah bir de simülasyon çalışmamda yaşadığım bir şok beni benden aldı zaten bu hafta.. Haydi bebelingo toparlan bi plan yap bak zaman geçiyor!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder