27 Haziran 2014 Cuma

Yoğun geçen bir haftanın ardından..


Allah'ııımm nasıl bir iki haftaydı bilmiyorum! Haftasonu Beypazarı' na kaçmasaydım (ki o da arkadaşların zoruyla oldu yoksa evde tezin başına oturacaktım) sanırım bu yoğunluğu kaldıramazdım. Sağdaki fotoğrafı "Yaşayan Müze" nin bahçesinde kahve keyfi yaparken çektim. Böyle keyifli anları Türk kahvesi ile taçlandırmayı seviyorum.

Tez sunumum güzel geçti. Her zamanki gibi şunu da bir dene, şöyle de bir yap, bir de rapor yaz beğenirsek yazmaya başla modunda bitti ama sanırım bitti artık TİK sınavlarım :) Başka bir süreç başlıyor şimdi TEZ YAZIMI :) Bu süreçte bebek konusunda artık bazı şeyleri ertelemeyeceğim ama yaptıracağım testler konusunda bu ayı da kaçırdım tabii ki deee :) Ama bundan sonraki ay doktorun yolunu tutup, tatilden sonra aşılamaya başlamaya karar verdik. Eee tabii bir de testlerin sonuçları önemli! Bakalım ne çıkacak, bizi sürprizler bekliyor muu ??

Tatil konusunda önce arkadaşım "isyan eden cüce"nin ada tavsiyesinden esinlenerek Bozcaada dedik ama maşallah bayramda fiyatlar uçtuğu için bir de ucuz (ucuz demeyelim de uygun) yerler kapıldığı için yine her zamanki gibi Akyaka'dan başlayıp yukarıya çıkmaya en son Bozcaada'ya uğramaya karar verdik. Başlangıç Akyaka olunca bir huzur geliyor bize. Bildiğimiz ve sevdiğimiz yer ya ondan sanırım vazgeçemiyoruz. Yeni yerler keşfetmeyi severiz aslında ama tatilin başlangıcını bir bilinmezlik içine sokmaktan kaçındık sanırım :) Hadi bu sene de böyle olsun deyiverdik:) 

Bu güzel manzarayı yeniden göreceğim için çok mutluyum :)

Aslında Akyaka'da konaklayıp her gün bir sahile gidiyoruz. Ören, Turunç, Selimiye bu senenin listesinden bazılarıııı :) Sonra İzmir ve Bozcaada, yolumuz epey uzun anlayacağınız. Bakalım nasıl bir tatil bizi bekliyor;)





Yarın Ramazan başlıyor. Herkese huzurlu, sağlıklı, bereketli bir Ramazan Ayı dilerim ;)

Sevgiler.

3 yorum:

  1. Sevgili Emel, güzel bir tatil, güzel bir tez sonrasında güzel bir eylül ayı seni bekliyor. Tatil o kadar iyi geliyor ki! Testleri ihmal etme, doktorum bana çok merak ediyorsan bir AMH yaptır demişti, iyiki de yaptırmışım. Çok sevgiler! İyi tatiller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili cücecim benim de aklımda o test ;) Bu ayın netleşmesine bir iki gün kaldı ;) (hehe yine takipteyim anlayacağın:) ) Güzel günler bizi bekliyor olsuun umudu kaybetmek yok ;) Tatile son 3 hafta ;) Sevgilerr

      Sil
    2. Takipte olmadığımız zaman var mı ki :))) İyi tatiller şimdiden!

      Sil