3 Haziran 2014 Salı

Yes, I did it!

Nefesimi tutarak dualar ederek girdim Hocamın odasına bugün. Macaristan seyahati sonrası yaşadığım kopuşu düzeltebilme ve artık ileriyi görebilme umuduyla oturdum yanıbaşına. Anlat kızım dedi seni dinliyorum :) Kendimden emin bir ses çıkıverdi ağzımdan. Dün akşam kendime anlattığım gibi yüksek sesle yazarak çizerek başladım anlatmaya. Sorduğu sorulara cevap verebildim. Emindim kendimden (ya da eminmişim aslında farkında değilmişim) bunu da hocaya yansıttım. Aaaa sanırım ikna ediyorum hocayı derken "Tamam" dedi bir komite ile daha hocalarına anlatalım sonra duruma bakarız dedi. Ben de komitenin yeniden toplanmasını istiyordum zaten diğer hocalara derdimi anlatamamıştım. Savunmam Eylül ayında olacak sanırım, ben yazayım içime sinsin de ne zaman olursa olsun;)
Analizlerimi yaparak tez yazımını kolaylayarak ertelediğim bazı şeyler için düşünme ve harekete geçme vaktidir sanırım. 

Tatil için bir yerler de ayarlamak gerekiyor. Şirketim bu sene farklı bir uygulama yaparak Ramazan Bayramı ve sonrasındaki iki haftayı herkese tatil ilan etti. Tam da en pahalı, en sıcak ve en kalabalık olan dönem. Nereye gideceğimizi bilemediğimiz için rezervasyonda yapamıyoruz. Çoğunlukla apart otellerde kalıp gezmeyi seviyoruz. Marmaris Akyaka vazgeçilmezlerimiz arasında, Datça'nın tadını çok çıkaramadığımız için aklımızın bir köşesinde ya da yeni yeni yerler ;) Bir düşünelim :)



Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok sevindim. Benim de savunmam eylüle kaldı. Hocanın dediği gibi benim hocam da savunmadan önce komitenin önüne bi çık bakalım dedi, çıktım. Güzel geçti, savunmanın yükünü üzerimden biraz aldı, ama bu sunustan sonra bana bi rehavet geldi :) sanki bitirmişim havalarına girdim, o günden beri çalışamiyorum, ama daha yapacak çok çok iş var. Bir an önce çalışmalara geri dönmem lazım!! Tatil planı çok güzel. Biz gitmedik ama geçtiğimiz yıl yakın bir çift arkadaşımız Midilli adasına gitti. Türkiye'deki tatile göre daha pahalı olmadığını söylemişlerdi ve çok memnun dönmüşlerdi. Türkiye'deki gibi kirli bir turizm yok imiş. Bir blog yazısı buldum sana önerirken http://midilliadasi.blogspot.com.tr/ Gitmek için sanırım sadece pasaport yeterli. Bizim aklımızda gitmek istediğimiz yerlerden birisi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için teşekkür ederim Cücecim çok şirin bir yermiş düşüneceğim hiç aklımda yoktu orası :) Tezini bırakma sakın tatile gidene kadar yazma işlerini halledelim az çok ;) Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik, yükleri atmış halde deniz kıyısındaki gün batımı hayali halen aklımda;)

      Sevgiler..

      Sil