31 Ekim 2014 Cuma

Bir zamanlar ben..


Bir zamanların dansçı ismi Emel.. Bu yönümden bahsetmedim bloğumda hiç.. Her sahneye çıkışımda bırakmayacağım ben bu işi dediğim o güzel unutulmaz anlar.. Kuzenimin eşi sayesinde tanıştım güzel derneğimle.. Kuzenimin düğününde çıkmışlardı sahneye. Hayran hayran bakmıştım o kadar çok özenmiştim ki, kim derdi ki bi gün gelecek senin düğününde de sen oynayacaksın..

Şimdilerde yolum düşmüyor ama hep kalbimde aklımda.. Hayata dair bir dolu şey öğrendim orada, sorumluluklar aldım, ekip başı oldum, kostüm sorumlusu oldum, yarışmalara katıldım, her şarta uyum sağlamayı öğrendim, ekip ruhunu yaşadım, düştüğünde ayağa kalkmayı ve hiçbir şey olmamış gibi devam etmeyi öğrendim, aynı tabaktan birlikte yemeyi, çabuk davranmazsan aç kalabileceğimi, ekibe seçilmediğinde vazgeçmemeyi, provalardan eve geç gelip yorgun da olsam keyifle ders çalışmayı öğrendim, ailemden arkadaşlarımdan fedakarlık ettim.. Bi daha olsa bi daha yaparım..

Yandaki fotoğraf benim için çok önemli bir anın fotoğrafı.. İlk yarışmam öncesi..

Onlar sayesinde hayatım anlamlandı, onlarla doldu yıllarım, günlerim, saatlerim..

Şimdide akademik hayat ve bebek yapma çabası sebebiyle uzak kaldığım bu anılarımla birgün yeniden buluşmayı istiyorum. O günü dört gözle bekliyorum..


5 yorum:

  1. ah harika fotograflar! ben de doktora yeterlik öncesi flamenko öğreniyordum, ayakkabılarım eteklerim bile hala saklıyorum tekrar başlarım umudu ile :( yeterlik geçti, tez, mezuniyet, bebek yapım derken kaldı :( insallah bir gün ikimiz de tekrar buluşuruz, çok güzel uğraşlar bunlar, hayata dair enerjimizi motivasyonumuzu arttıran uğraşlar. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim, bulantılar nedeniyle bilgisayar ekranına çok kolay bakamadığımdan blogtaki yazılarının şimdi tek tek okuyacağım :)

      Sil
    2. Canım cücem ilgin için çook teşekkür ederim :) Senin de bir zamanlar dansla ilgileniyor olman beni mutlu etti :) Yeniden Dans Dans Dans diyeceğimiz günlere kavuşmak dileğiyle;)
      Çook sevgiler ;)

      Sil
  2. Acaba ODTU THBT'de miydin diye dusunmekteyim :) Oyle bir his geldi icime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır Sevgicim çook eski bir dernek olan Hoy-Tur daydım ;)

      Sil