20 Kasım 2014 Perşembe

Hayırlısı..

İkinci aşılamadan sonra birinci haftayı geride bıraktım, kimi zaman ümitlenmelerle kimi zaman umursamaz hallerimle ama hep aklımın bir köşesinde olan hayali bebelingomla :)  İkinci aşılamam da sorunsuz bir şekilde geçti. Herşey yolundaydı, gelişimler güzeldi, moralim iyiydi. Bu deneme negatif sonuçlanırsa birkaç ay sonra doktora tezimi verdikten sonra tüp bebeğe başvuracağız. Tanıdığım bir embriyolog çevresinde aşılamadan sonraki aylarda hamile kalan çok kişinin olduğunu söyledi. Bunları yazarken sanki olumsuz sonuçlanmışta üzerine konuşuyorum gibi geldi. Öyle düşünüp negatif enerjiler yollamayı istemiyorum ama çokta umutlanmak istemiyorum. Bu nasıl bişey Ya Rabbim öyle düşünsen ayrı dert, böyle düşünsen ayrı dert. "Hayırlısı" kelimesi her ikisinin ortası sanırım. Hayırlısı ;)

Ankara'da kışın yapılacak en güzel şeylerden biri de tiyatroya gitmek. Açılışı "Satıcının Ölümü" ile yaptım. Eşim bankacı olduğu için konusundan fazlaca etkilendi. Bilmiyorum eleştirmek bana düşer mi ama oyundaki satıcının çocukları ve eşi role tam bürünememiş, vurguları yanlış yerlerde vererek gereksiz bir bağrış çağrış yaratıyorlardı, çok yordu beni. Ama Satıcı karakterini canlandıran değerli oyuncu sayesinde güzel bir oyundu herkesin emeğine sağlık.

Bundan sonraki yazımda güzel şeyler anlatmak isterim sizlere. Ne demiştik Hayırlısı :)

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ahh kış günleri tiyatrooo, bayılırım! Hem bir bilet alacağım bu yağmurlu günlerde güzel bir oyun izlemek için. Ama güzel oyunda biraz şans oluyor...Aşılamadan sonra kendiliğinden hamile kalanlar ben de duydum. Haklısın, insan ister istemez kendisini olumsuza hazırlamaya çalışıyor farkında olmadan, ama öyle ya da böyle her şey çok güzel olacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cücecim, dediğin gibi öyle ya da böyle her şey çok güzel olacak, umut kalbimin bir kenarında duruyor!! Tiyatrolu günlere devam ;) Öperimm

      Sil
  2. Ah o denge! Umut ve umutsuzluk arasi denge. Hep devam ediyor; sinavin bir parcasi. Ama nasil hissedersen hisset guzel seylerin gerceklesmesi gerektigi zaman, gerceklesecek. Guzel yazilarini hep bekleyecegiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sabır sınavında daha çok yolumuz var gibi görünüyor.. İnsanın elinde değil işte üzülüyor umutlanıyor düşüyor kalıyor yola devam ediyor. Hep bir duygu karmaşasında geçiyor bu dönemler.. Güzel günlere Sevgicim ;)

      Sil