25 Kasım 2014 Salı

İşte öyle bir şey..

Kafamda dönen şeylerden ötürü fotoğrafını çekmeyi unuttuğum anlardan biri yaşandı bu sabah.. Ankara'daki ilk kar yağışı.. Önce içimdeki gebeliğin olmadığına dair hissin vermiş olduğu sıkıntıyla güne başlayışım, dışarıdaki karı görüp, bugün tez sunumum var sevinsem mi üzülsem mi kafasıyla evden çıkışım.. Yok ya herşey üstüste geliyor bugün diyip bi güzel ağlayışım.. ağlasam neye yarar düşünceleriyle kendimi toparlayışım.. 

İşte şimdi burada karşınızdayım.. İçimi döküp öyle tez sunumuna gireceğim. Bana verilen son bir şans bu sunum, son noktayı koyduğumu göstermeliyim hocalara.. Birileri de sanırım doktoranın aradan çekilmesini bekliyor.. Ben sunumuma odaklanıyorum, sonra ağlar mısın zırlar mısın bilmem.. 

6 yorum:

  1. Uzerinden bir yuk kalkacak. Sonra her seyinle kendini adamak istedigin o hisse doneceksin. Hayirlisi diyelim olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyelim Sevgicim:) Üzerimden yükün çoğu kalktı azı kaldı çok şükür :) Böyle bir annem olsun diye bekliyordur kim bilir sadece benimle ilgilensin :)) Teşekkür ederim desteğin için.

      Sevgiler ;)

      Sil
  2. Ah buraya da kar yağsa keşke, ama kar yağında hayat felç oluyor, güzelliklerine odaklanamıyoruz...Emelcim, sunuşun çok güzel geçecek, komiteye istediklerini vereceksin, test sonucunda ne olursa olsun sen yoluna yine aynı motivasyonla devam edecek çok güçlü bir kadınsın, yapılması gereken her ne varsa yapacak güçtesin. Ağlamak iyidir bazen, içimiz boşalır, yola devam edebiliriz. Sana sevgilerimi gönderiyorum. Her şey çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cücemm korkumdan test yapmadım henüz, hislerim beni umutlanma diye dizginliyor üç gündür. 15. gündeyim. Sunumum dediğin gibi çok güzel geçti, hocalar tezini yazabilirsin artık dediler :) Ocak sonu savunmaya giricem. Sanırım bu bana bir moral oldu, güç oldu! Canım cücem iyi ki varsın!! Her şey çok güzel olacak :)

      Çook sevgiler;)

      Sil
    2. Aaa tebrikler, sunumun iyi geçecekti tabii ki :) Seni çok güzel bir kış bekliyor, savunmayı yapmıssın, rahatlamıssın, Ankara'da güzel romantik bir kar yağmış, teze çalışma derdi yok, yetiştirmek derdi yok, harika bir his...Hep dediğimiz gibi kendimizi en iyi nasıl hissedeceksek öyle yapmak...Sen de iyi ki varsın,, öpüyorum! Sevgiler!

      Sil
    3. Ne güzel yazmışsın gözlerim doldu, bunları düşünmek çok mutlu etti beni :) Çok sağol cücemm güzel günlere ;)
      Kocaman sevgileer ;)

      Sil