27 Kasım 2014 Perşembe

Yeni umutlara..

Sevmedim ben seni aşılama, her aşaması benim için sorunsuz geçse de yine de sevmedim seni.. Kedi ve ciğer meselesi diyelim bu cümleye :)) İki defa şans verdim kendisine. Başlarda nasıl olur, zor mudur, psikolojimi bozmak istemiyorum diyerek yanaşmadığım bir olaya doktorumun bana bir azar çekmesiyle neden şans vermiyorsun bekliyorsun demesiyle bu yola çıktık ve aşılama serüveni bugün itibariyle bitmiş durumda! Denedik mi denedik;)

İkinci aşılamayı da olumsuz sonuçlandırdıktan sonra, şöyle bir amaan üff kurtuldum senin baskından diyip Aralık sonu bitmesi gereken tez yazımına odaklanacağım. Hocalarım sonunda tezimin yeterli olduğu kararına vardılar ve Ocak sonu savunmaya girebilirsin dediler. Birazda spora zaman ayıracağım, pilatesi özledim. Aralık sonunda kardeşim izne gelecek yurtdışından. Biran önce tezi toparlayıp onunla güzel vakit geçirmeliyim :) 

Yazdıklarımı ve daha önce yazdıklarımı okuyorum da ne kadar çok inişli çıkışlı bir süreç yaşıyoruz. Kimi zaman güçlüyüz kimi zaman dokunsan ağlayacak moddayız. Allah yardımcımız olsun!..

Yeni yılda ya bir aşk böcüğü olur ya da tüp bebek maceralarına yol alırım.. Kısmetimizde neler var bakalım ;)

Umudun ve yaşam enerjimizin hiiç bitmemesi dileğiyle;)

Çook sevgiler ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder