26 Ocak 2017 Perşembe

Bir anneanne duası..


Günlerden 23 Ocak.. İçim kıpır kıpır.. Canım kardeşimin doktora savunması var. 4 senesini yurtdışında bizlerden uzakta geçirdi ve sonunda verdiği emeğin karşılığı alacağı bir gün. Tüm aile olarak o kadar heyecanlıydık ki ama bir o kadar da buruk.. Ağustos ayında canım anneannemi kaybettik. Herşey biranda oldu. Ben halen onun öldüğüne inanamıyorum. Hep telefonla arasam açacakmış gibi geliyor, oğluşumu ona anlatasım geliyor. Oğlum doğduğu zaman başka bir şehirdeydi ve ona götüremedim. Video görüntü ile konuştuk, fotoğraflarını gönderdik ama onu kucağına alamadı, hastalandığında oğlumu da alıp onun yanına gidemedim.. Çok dua etti bizler için. Onun duaları sayesinde sanki hayatımızdaki herşey yolunda gitti. Çok eksiğiz bugünlerde.. Büyüklerini kaybedince insan korkuyor, hayat anlamsızlaşıyor gibi oluyor. Ben bunları hissediyorsam kim bilir annem neler düşünüyor. Kardeşim için çok dua etti anneannem, kardeşimde tezini anneanneme ithaf etti.. Bu çok gurur verici..Çok değerliydin anneannem bizim için çok emeğin var, temiz kalpli güzel insan nurlar içinde yat..  


Kardeşim sınavı başarıyla geçti. Emeklerinin karşılığını aldı. Doktora yapmak zordur hele ki yurt dışında daha da zor. Onu yürekten tebrik ediyorum. İnşallah çok daha güzel fırsatlar çıkar karşısına:)

Bebelingomda ilk adımlarını attı. Bi baktık odada kendi kendine dolaşıyor. Yaşına girmeden özgürlüğünü ilan etti :) Teyzesine çok güzel bir hediye verdi kuzucum.

Doğum günü yaklaşıyor, birkaç süsleme pasta hediyeler hazırlamaya çalışacağım. Akrabalar ve bikaç arkadaş var aklımızda kalabalık olmasın istiyorum ama nasıl yapacağımdan emin değilim. Tecrübelerini paylaşmak isteyen olursa seve seve okurum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder